ΠΛΑΤΩΝΑΣ : «Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική, είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου»
ΠΛΟΗΓΗΣΗ

Στυλιανίδης Ευριπίδης : Ο υπουργός Μεταφορών που έβαλε ταφόπλακα στον ΟΣΕ

Το 2003 το έλλειμμά του ΟΣΕ έφθανε τα 2,5 δισ. ευρώ, αλλά στα τέλη του 2009 είχε υπερβεί τα 10,5 δισ. ευρώ. Κάθε χρόνο το έλλειμμα ανέβαινε κατά ένα δισ. ευρώ, που σημαίνει 2,2 εκατ. ευρώ την ημέρα.
Ο υπουργός (του..Θύμιου) που επέτρεψε στα ταξί να κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες!!!

Το 2003 το έλλειμμά του ΟΣΕ έφθανε τα 2,5 δισ. ευρώ, αλλά στα τέλη του 2009 είχε υπερβεί τα 10,5 δισ. ευρώ. Κάθε χρόνο το έλλειμμα ανέβαινε κατά ένα δισ. ευρώ, που σημαίνει 2,2 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Μόνον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ, φόρτωνε τον όμιλο με έλλειμμα 400 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Είχε την ευθύνη για το συγκοινωνιακό έργο και τη μισθοδοσία των 1.700 εργαζομένων που είχε στη δύναμή της και απαιτούσε 105 εκατ. ευρώ τον χρόνο, όταν τα έσοδά της ήταν μόνον 100 εκατ. ευρώ!

Κάπως έτσι κάθε Έλληνας πολίτης φορτωνόταν (μέχρι το 2010) με 900 ευρώ το χρόνο για λογαριασμό του ΟΣΕ και η μέση ελληνική οικογένεια όφειλε να καταβάλει 3.000 ευρώ τον χρόνο για να ξελασπώσει ο οργανισμός.

Και έχει δίκιο η Νέα Δημοκρατία όταν κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως ιδιωτικοποίησε σχεδόν τσάμπα τον ΟΣΕ, αλλά ας μη ξεχνάει το ποιος έφερε τον οργανισμό σε αυτό το χάλι...

#Στυλιανίδης Ευριπίδης #Υπουργός Μεταφορών #ΟΣΕ #ΝΔ #Νέα Δημοκρατία #Κυβέρνηση Καραμανλή #ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΔΙΑΔΩΣΕΤΟ
ΣΥΝΘΗΜΑ ΚΙΝΗΜΑτος

Archi Damos

ΚΙΝΗΜΑτίας : «Εις υγείαν των πρώην ΚΚΕδων που μαθήτευσαν στο ΠΑΣΟΚ και σήμερα παίρνουν το πτυχίο τους στα θρανία του ΣΥΡΙΖΑ με δάσκαλο τον Καμμένο Πάνο».

ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ στο DISQUS, ΤΣΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ!: